CarNext.com en Adyen slaan de handen ineen om snelle en eenvoudige betalingen aan te bieden voor het online kopen van een auto

Amsterdam, 15 December, 2020 – CarNext.com, Europa’s toonaangevende platform voor hoogwaardige gebruikte auto’s, heeft vandaag aangekondigd dat het snelle en eenvoudige betalingen gaat aanbieden met de wereldwijde marktleider op het gebied van betalingen, Adyen, die zo het aanbod van CarNext.com op het gebied van innovatieve e-commerce diensten uitbreidt.

Adyen’s betaalmethode zal toegevoegd worden aan het CarNext.com platform, waardoor klanten eenvoudig betalingen kunnen afronden via hun favoriete betaalsysteem.

De nieuwe samenwerking versterkt de CarNext.com strategie om een uniforme en naadloze e-commerce ervaring voor klanten te leveren en zal de komende maanden beschikbaar zijn in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Nederland en Italië.

Maarten van Neerven, Chief Finance Officer CarNext.com, zegt:

“Om klanten het vertrouwen te geven dat ze een grote aankoop, zoals een auto, online kunnen afronden, moeten ze toegang hebben tot snelle, veilige en gemakkelijke betalingsmogelijkheden. Daarom is het geweldig om samen te werken met Adyen en hun innovatieve betalingsmethoden toe te voegen aan het CarNext.com platform. Dit is de eerste keer dat een online auto platform dit soort snelle betaalmogelijkheden aanbiedt en is opnieuw een voorbeeld van hoe onze e-commerce strategie de traditionele gebruikte auto markt veranderd”

Roelant Prins, Chief Commercial Officer Adyen, zegt:

“We werken samen met onze partners om ervoor te zorgen dat ze de klant een probleemloze betalingservaring kunnen bieden. Voor internationaal opererende partijen, zoals CarNext.com, kan het ingewikkeld zijn om klanten van dienst te zijn met een betalingsmethode die lokaal de voorkeur geniet. Wij lossen dit op door middel van ons platform.”

– Einde Bericht –